czwartek, 29 grudnia 2016

Christmas song inspiration

Przeglądając różne blogi, natknęłam się na wyzwanie nie-kartkowe Wyzwanie #17 Inspiracja piosenką świąteczną-Christmas song inspiration. Od razu pomyślałam o piosence Last Christmas, która chodzi mi ciągle  po głowie od ponad tygodnia za sprawą lekcji świątecznej, którą przygotowałam dla moich gimnazjalistów i słuchałam jej kilkanaście razy jak nie więcej. Do tego jeszcze doszła ta smutna wiadomość o śmierci George'a Michaela i jakoś tak mimochodem, nucąc pod nosem, sięgnęłam po gesso, stemple i powstało takie coś...






4 komentarze:

  1. No i się wzruszyłam... Piękna praca...
    Serdecznie dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. och, fantastyczna praca, fantastyczna inspiracja! Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mixed media. Dziękuję za udział w wyzwaniu Nie-Kartkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. żadne święta nie będą już takie same :// dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym ;))

    OdpowiedzUsuń