wtorek, 30 czerwca 2009

Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy

Można powiedzieć, że ja to mam refleks ...
II Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy odbył się w Warszawie 6 czerwca, a ja dopiero teraz o tym piszę. No, ale lepiej późno niż wcale.
Tak więc do Warszawy pojechałam z Ibiskiem i Plakatówką. Dzięki tej wyprawie pociągiem przejechałyśmy w jeden dzień spory kawałek Polski (Wrocław, Poznań, Warszawa, Katowice, Opole , Wrocław :) )
Czas na zlocie zleciał mi nie wiem kiedy. Zrobiłam tylko zakupy, obejrzałam prezentacje Finn i nawet nie zdążyłam pogadać, pooglądać prac i napatrzeć się na cuda tworzone przez Karolę.
Mam nadzieję, że w przyszłym roku zlot będzie dwudniowy :)
A to zdjęcia z tej imprezy:

Prezentacja Finn

Uczestniczki zlotu

To ja


Prezentacja Karoli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz