sobota, 26 listopada 2011

Gazetki świąteczne i dekoracje


Ostatnio zauważyłam, że sporym zainteresowaniem cieszy się dekoracja na Wigilię szkolną, którą robiłam dwa lata temu. Oczywiście wykorzystałam ją także w ubiegłym roku, gdyż oświetlona światełkami zrobiła świetne wrażenie, zachowała się w bardzo dobrym stanie no i ja miałam mniej pracy :)
W związku z tym, że są pytania odnośnie tej dekoracji informuję, iż nie posiadam żadnych szablonów. Te białe motywy są po prostu przerysowane z "Małego Artysty".

Poniżej zdjęcia dekoracji z domkiem (jeszcze bez światełek na środkowej tablicy) i dwie gazetki ścienne na szkolnym holu.
Mam nadzieję, że moje prace będą dla niektórych inspiracją przed zbliżającym się okresem świątecznym :)



2 komentarze:

  1. dla mnie napewno;)
    drzewka już zrobiłam, teraz czas na gwiazdki, a co do chatki to sie jeszcze okaże, czy ośmiele się zmierzyć z wyzwaniem:)
    Dekoracja cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna dekoracja!!!
    dziękuję za udział w moim candy, powodzenia :O)

    OdpowiedzUsuń