niedziela, 13 stycznia 2013

Albumik jesienny

W maju go zaczęłam, w styczniu skończyłam :) Tak to właśnie ze mną jest - zero systematyczności. Dlatego lubię wyzwania, bo wtedy czuję bata nad sobą i mogę wreszcie coś zrobić, lub dokończyć. Albumik powstał z gotowych elementów znajdujących się na kartonie o wymiarach 12" x 12"- DJV Album - Timeless Gatefold Album Fall. Wystarczyło tylko wszystko złożyć w jedną całość. Ja dodałam tylko trochę własnych elementów, stempli i taśmę samoprzylepną.
Na zdjęciach mój dwuletni synek podczas spaceru ponad 4 lata temu.

Album zrobiony na wyzwanie na Scrapujących Polkach, którego tematem jest DAWKA ENERGII.

A czy wspomniałam, że ten arkusz przeleżał u mnie w pudle 5 lat ???  To tak na marginesie :)

Uwaga, dużo zdjęć!!!

Tak wygląda przód

Ujęcia kilku stron jednocześnie:





 


I zdjęcia wybranych stron





 A tak wygląda tył


Dziękuję :* i pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz