niedziela, 10 sierpnia 2014

IV DLWC z opóźnieniem ...

...i to jakim:) Jak zawsze jestem do tyłu ze wszystkim o kilka miesięcy:) Dzisiaj rano wysłałam dzieci na dwa tygodnie do dziadków, i nadrabiam zaległości :) Postaram się pokazać , co robiłam kilka miesięcy temu, bo naprawdę były to miesiące produktywne. Niestety późniejszy natłok obowiązków uniemożliwił mi pokazanie tych prac. Tych bardziej cierpliwych zapraszam do zaglądania, bo pojawią się nie tylko kartki i scrapy :) A teraz kilka słów odnośnie IV Dolnośląskich Letnich Warsztatów Craftowych. Jak zwykle były to wspaniałe trzy dni spędzone z cudownymi dziewczynami, dzięki którym baterie naładowałam na wiele tygodni. Do tego świetne warsztaty, wspaniała atmosfera, udane zakupy i motywacja do rozwijania warsztatu. Nie mam zdjęć moich prac, bo muszę je dokończyć:) Postaram się to zrobić jutro, a na razie kilka fotek, na których mnie widać :)
Pozdrawiam i dziękuję za wizytę podczas mojej długiej nieobecności :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz