wtorek, 10 lipca 2012

I po zlocie ....

Natchniona i zrelaksowana wróciłam do domu po trzech cudownych dniach spędzonych w przemiłym towarzystwie. Aż słów mi brakuje, aby opisać co się tam działo. Warsztaty, pokazy, zakupy, pogaduchy i scrapowanie były nieodłącznym elementem spotkania. Mam bardzo mało  zdjęć, więc muszę poczekać, aż dziewczyny coś opublikują i udostępnią. Wtedy pokażę małą fotorelację i umieszczę zdjęcia moich prac, które wykonałam podczas warsztatów.
Na razie zdążyłam zrobić zdjęcie scrapa, który powstał na spotkaniu do wyzwania z mapką. Nie uwierzycie, ale dostałam za niego nagrodę !!!


Pozrdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Miło było Cię gościć na naszej imprezie. :)
    A scrap wyszedł świetny - wcale mnie nie dziwi, że został nagrodzony. :)
    I oczywiście zapraszamy na kolejną edycję warsztatów! ;)

    OdpowiedzUsuń