piątek, 20 lipca 2012

Wreszcie zdjęcia z II DLWC

Mimo, że wakacje trwają i niby tyle mam wolnego czasu, to jakoś nie wyrabiam się ze wszystkim. Nawet nie umieściłam kilku zdjęć z pobytu we Wrocławiu, choć minęły dwa tygodnie. Dlatego nadrabiam, bo jutro wyjeżdżam i po powrocie na pewno tego nie nadrobię.
W pierwszej kolejności zdjęcia ze strony Kwiatu Dolnośląskiego
Na tym zdjęciu uważnie słucham na temat decoupage. Warsztaty te prowadziła Kreateria:


Tutaj podczas pokazu Wycinanki


Na tym zdjęciu zostało udokumentowane grzebanie w ścinkach (robiłam scrapa na wyzwanie)


A tutaj ja pracująca (oczywiście na stojąco) podczas warsztatów z Czekoczyną i od niej są poniższe dwa zdjęcia:


I efekty pracy wszystkich uczestników 


No i na koniec zdjęcie zapożyczone od Tores


Przy stole oprócz mnie siedziała: Kreatyna Uliczka, Siódmy Anioł, KitiW, Coco.nut, Wolfann, Tores i Czekoczyna, która zapoczątkowała zabawę "podaj dalej".  
A oto efekty naszej pracy: 


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz