czwartek, 2 sierpnia 2012

Guzikowy albumik

Wczoraj wieczorem zrobiłam  albumik, którego okładkami są guziki. Misterna robota i psioczyłam, że się za to w ogóle zabrałam. Miało to trochę inaczej wyglądać, ale niestety rozwaliło mi się w trakcie robienia i efekt oraz niedoskonałości są widoczne. Ale co tam, niech ujrzy ono światło dzienne, bo jeszcze długo nie będę się brała za takie ciupeńkie rzeczy. A mnie się ostatnio marzyło robienie biżuterii... Szybko ten albumik ostudził mój zapał :)

Tak wygląda po rozłożeniu wraz z okładkami:


Tak wygłada druga strona albumiku:
 

Zbliżenia na niektóre karty:



I po związaniu:


A jak guziki, to wysyłam pracę na wyzwanie guzikowe :)

Pierwsze do Lemonade challenges. Tutaj zadanie polega na zrobieniu pracy, której głównym elementem są guziki. U mnie są one  elementem podstawowym :)

A drugie wyzwanie ze strony  The ribbon reel challenge bog. Oprócz guzików trzeba wykorzystać wstążeczkę, a u mnie pełni on bardzo ważną rolę....   :)

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Wspaniały, nowatorski pomysł. Cierpliwość się opłaciła, bo takiego "kieszonkowego" albumu nikt nie ma!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam!!! Precyzyjna robota... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, całkiem nowy pomysł! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this cute and creative use of buttons, a button mini album! So much fun. Thanks for sharing with us at The Ribbon Reel this fortnight!

    OdpowiedzUsuń
  5. Just adorable! A beautiful project.
    Thanks for joining us at The Ribbon Reel this week!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful minialbum,thanks for joining us at The ribbon real.

    OdpowiedzUsuń