piątek, 8 lutego 2013

Targi kreatywności :)

Ferie niestety już się kończą, ale był to chyba najbardziej twórczy okres w moim życiu. Nie jestem w stanie wymienić tego, co zrobiłam i czego się nauczyłam. Zmagałam się z rzeczami, do których nie miałam przekonania, lub w ogóle bałam się tknąć. Ale metodą prób i błędów nawet wyszło mi kilka ciekawych prac. Postaram się na bieżąco pokazywać moje dzieła, ale najpierw muszę je uwiecznić na zdjęciu :)

A na zakończenie mojego zimowego wypoczynku coś, na co czekam z niecierpliwością i rumieńcami na twarzy - Targi kreatywności w Dreźnie :) Jeszcze takiej imprezy nie było w mojej okolicy, a przecież do Drezna mam bliżej niż do Wrocławia ! Wyobraźcie sobie ponad 200 wystawców m.in. z Niemiec, Czech, Polski , tysiące inspiracji i ogromny zawrót głowy :)
Tak więc dzieci do babci, a ja z mężem do Drezna :)
W przyszłym tygodniu spodziewajcie się fotorelacji :)


Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. fotorelacja mam nadzieję, że będzie dokładna!!! czekam z niecierpliwością i STRRRRRASZNIE zazdraszczam :)))

    OdpowiedzUsuń