czwartek, 6 grudnia 2012

Pastel Christmas

Pozdrawiam wszystkich mikołajkowo :)
Mam nadzieję, że dostaliście dzisiaj wspaniałe prezenty:)  Ja sama sobie zrobiłam prezent - wolne od pracy i zostałam w domu, aby wyżyć się twórczo i nadrobić zaległości. Niestety pogoda nie sprzyja robieniu ładnych zdjęć i dlatego nie widać na nich zamierzonego efektu.
Poniżej karteczka pastelowa na wyzwanie The Ribbon Reel Challenge Blog.
Do tego zdjęcia robiłam już karteczkę.



Zgłaszam ją również na wyzwanie
- Na strychu : Wyzwanie 3 D  oraz
- Get Creative, polegającym na zabawie w bingo:) Ja wybrałam  układ poziomy pierwszy od góry.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwa, this card is SO beautiful. I love the sweet colors and soft touches. You are talented artist. Please come by to play along with us at Word Art Wednesday www.wordartwednesday.blogspot.com
    This week's sponsors are Really Reasonable Ribbon AND Paper Sweeties. I hope you will join us!
    Blessings,
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdpowiedzUsuń
  3. This is beautiful and a great take on our challenge this week. Thanks for sharing with us at The Ribbon Reel this fortnight!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous card, really stunning! Thank you for playing along with us at Get Creative!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello Sallow, gorgeous card ... great photo for inspiration but unfornately I see a lot of 3 D paint [the pink & blue] and that means that you did not do BINGO ... there's still plenty of time if you want to play with us at Get Creative!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna misterna robota - cudo

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kompozycja a choinka subtelna!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW what a gorgeous card!...truly beautiful and sparkly!
    Unfortunately it is not valid for the bingo challenge on Get Creative....hope you play with us again!
    hugz
    irini

    OdpowiedzUsuń
  9. JAKa przecudna chiona! Jestem onieśmielona! świetny pomysł. Jeszcze czegos takiego nie widziałam. I te barwy delikatne. Mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  10. Your card is amazing!!! what a beauty! Thank you very much for joining us at get creative!

    OdpowiedzUsuń