sobota, 29 grudnia 2012

Wyróżnienia i zaległy tag

Witam serdecznie po świątecznej przerwie. Mam nadzieję, że święta minęły wam w atmosferze radości i spokoju, choć życzeń niestety nie zdążyłam złożyć.
U mnie końcówka roku pod znakiem wszelakich chorób. Mam nadzieję, że Nowy Rok zacznie się bez większych problemów zdrowotnych i w tym względzie staram się być optymistką :)

Ale przejdźmy do rzeczy bardziej przyjemnych. Pragnę pochwalić się, że moje dwie prace zostały wyróżnione, co jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem, bo przecież wszystkie prace biorące udział w wyzwaniach są niesamowite i niepowtarzalne. Bardzo dziękuję !!!

A nagrodzony został  Art journal z poprzedniego postu  w wyzwaniu Sklepu Ewa


oraz Domek dla ptaszków zrobiony m.in. na wyzwanie sklepu Lemonade


A na koniec chciałam pokazać bardzo prosty  tag zrobiony z miesiąc temu  dla niemieckiego sklepu Kreativ Tempel.Starałam się go zrobić na styl niemiecki, czyli  prosto i bez zbędnych dodatków :)


Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze oraz odwiedziny :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz